Tillbax :D

Hej hopp! Nu är jag tillbaka här på bloggen igen. :) Ikväll har jag varit och kört ett kort men intensivt ryggpass. Värmde upp med roddmaskin 1000 m, sen blev det chins 3 set 5-4 reps, ytterligare 3 sett chins fast nu med gummiband, hantelrodd 3 set á 10-7 reps med 16-20 kg, rehab för axeln (ja, jag har gjort sönder den med) 3 set, rygg lyft 3 set 15 reps, 2 set chins till med endas 2-3 reps och sen var jag död... petade ändå in en rehabövning för knäna. I ärlighetens namn har jag inte toktränat vare sig i jul eller i januari, kan säga att man känner av sin vikt på ett helt nytt sätt - den är t u n g.
 
Har även ägnat en del av kvällen att göra de sista på tårtmuffins som ska fira min kära syster på hennes 35 års dag (eller hur mycket var det nu hon fyllde?). Tog ett sneakpeek-kort under plastfolien i kylen.
 

Hur tror vi dessa smakar då? (a)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Cyberspace jublar!!!!

2013-01-22 @ 01:20:00
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0