O my lord....

... igår på rehaben provade jag ett par nya övningar. Bland annat lyckades jag tjata tillräckligt mycket om att jag ville köra med vikter, att sjukgymnast Daniel tillslut lyckades rota fram i alla fall en övning som jag kan få prova så smått med. Under noga instruktioner att jag inte får köra tungt alls och att jag måste köra extremt strikt få jag nu köra squats med kettelbell/hantel. Ingen vikt att tala om - men med den tekniken som jag ska ha är min kropp verkligen inte gjord för. Men, det ska ändras på! Att lära rätt muskler i knäna att jobba är verkligen inte lätt, drar och spänner och har sig överallt och inte minst himmel vad tungt det är. Igår provade jag övningen kanske 20 repetitioner. Idag kan jag inte gå. Vansinne! Måste helt klart träna mera! 
 
Hade tänkt att jogga igång idag, men pga. lite anledningar så hoppar jag över det ikväll. Imorgon ska jag till Flen (nästan hemma) på kurs över dagen, får se om det kan hinnas med lite jogging på kvällskvisten. 
 

Småvikter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0