Mera!!

Ikväll bar det av till sjukgymnast Daniel för att följa upp mina knän. Tänkte att det kanske skulle vara dags att börja trappa av rehaben och börja träna ben på riktigt. Istället fick jag ännu mer rehabövningar. Som jag ska köra paralellt med mina redan befintliga övningar. Tå. La. Mod. Vi plockade även tillfälligt bort en övning som verkar irritera knäna några veckor. Så till det roliga. Nu ska jag få börja springa lite!! :D I början bara korta snuttar, men ganska offta ändå - var tredje dag kan det vara vilket är supernajs. Imorgon ska jag därför provspringa lite för första gången i år.
 
Idag har det vait plusgrader för första gången på länge, kanske sommaren är här snart? Längtar faktiskt lite, slänger in en träningsbild från i midsomras där jag och min envisa mamma kör en plankduell. Gissa vem som vann?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0