Vader

Vader är en klart underprioriterad muskelgrupp för mig just nu. Det är en trist, liten muskel som dessutom ger absolut noll gensvar vid träning. De blir inte större. Mina är små och smala och passar i så gott som alla typer av stövlar eller kängor. Sen är jag inte så bra på att göra vadövningar heller. Jag har någon liten spärr i benet som gör att jag knappt kan flexa vaden max om jag inte har foten helt fritt, dvs. med lite tygnd på blir det bara halvdant. Trots allt detta ställde jag mig igår på vadpressmaskinen och körde tre set i väntan på att skivstången skulle bli ledig. Idag kan jag knappt stå - som små, ömmande bölder är mina vader idag. Så går det när man tränar för lite. Då får man ont. Så lär dröja ett tag till nästa vadträning. ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Så bra att du lärde dig något nytt.. Bra iaf att kunna ha stövlar.

2012-09-26 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0