Hej gym!

Fick ett par tips angående nytt gym - det tackar jag för! =) Det har främst varit Balance som rekomenderas, speciellt för oss som bor nära här i Solna. Klart ett av de frächaste gym jag varit på och jag har faktiskt bara hört bra om det. Jag skulle absolut träna där om jag var säker på att jag ska bo nära även det kommaste året. Men med planer på ny lägehet och andra osäkra faktorer kan jag inte binda upp migr. Just nu vill jag ha pengar över till annat, klättring till exempel, och oavsätt hur bra klasser ett gym har så är jag egentligen bara intresserad av skivstänger och chinsräcke. Fitness24seven verkar passa det perfekt. Men tyvärr verkar de ha lite dåligt rykte? Någon som har något bra att säga om dem? Jag var på besök på närmaste Fitness24seven, i Sollentuna/Helenelund, och jag tyckte det så bra ut. Helt okej utbud med vikter och stänger. Och skåp där man kunde låsa in sina grejer, det kan man t.ex. inte på många Puls&Träning. Var kanske lite mycket folk, men det är det ju nästan alltid på alla gym på kvällen stax efter att folk slutat jobbet. Jag kommer testa Fitness24seven på obestämnd framtid, dyker det upp något så är det ju ingen bindningstid. Har även ett par jobbarkompisar som ska köra där, så tänker att det blir sälskap då och då vilket är trevligt. Säger upp SATS och Puls&Tränings kortet idag.
 
Baj, baj SATS!
 

Strech-boll-och-kettelbels-hörna
 

Gymmet med vikter och maskiner
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ohoooo! Skojigt med nytt gym. Om du vill ha så att du kan träna p andra gym runt i Sverige så kan du ju kolla om gymmet är anslutet till KlubbSverige, typ som Njoy var. Vårt gym nu, Life, är med där bland annat. Brukar finnas nått/några i varje stad.

2012-10-20 @ 18:10:20
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0