Härligt ryggpass

Igår var vi fyra stycken glada själar som gjorde entré på SATS Sumpan. Testade chinsa loss, men även denna gång tog det stop vid tre stycken och precis som förra gången kändes det som jag hade orkat fler egentligen. Men ändå gick det inte. Märkligt det där de första två gick plättlätt, den tredje lite trögare och sen var det tvärstopp. Kunde chippa upp ytterligare tre innan jag släppte stången och hoppade ner - men att göra fler strikta var inte möjligt alls. Krävs träning för både kropp och huvud för att lyckas köra några till i det läget. Vissa andra muskler kan det, bröst och armar klarar det bättre. Om jag kör fast i dippsen kan jag sega upp kanske en, två eller en bra dag till och med tre till efter att det tagit stopp. Bänkpress kan gå vissa dagar. Men chins är alltså ännu omöjligt. Men en dag ska det gå! Har i och för sig inte tränat chins med någon seriösare inställning på länge nu. Bara knäträningen som får kärlek nu. Hur som helst, det var riktigt kul att få gymma loss på riktigt för omväxlings skull. Kul att träna med sällskap också, även det för omväxlings skull =)
 

Bästa träningssällskapt i Gbg
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bästa träningssällskapet någonsin! =D Vi måste köra lite snart. =)

2012-10-24 @ 16:31:58
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0