Firat bullen!

Idag har det varit en stor dag. Bullensdag. Bullen med kanel. Jag har firat med att ligga under filten i soffan efter jobbet och kollat på serier på datorn. Inget firande på gymmet med andra ord. På jobbet firade jag till det genom att släppa matmanin och äta en stor, god, sockrig, mjuk och aldeles, aldeles underbar bulle. Bulle med kanel. Ikväll ska jag fira lite till med att spana på "Hela Sverige bakar". Hoppas dom bakar bullar. Bullar med kanel.
 
Andra bullar. Bullar med Kanel från ett annat år.
(Johanna är den lite till höger i mitten.)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha... ;)
Ser smaskens ut. Jag hade helt missat att det var kanelbullens dag idag... Sånt brukar man ju ha koll på! :S Men jag ska fira lite i helgen tänkte jag. Man måste ju hålla på de viktiga tillfällena på året. =)

2012-10-04 @ 20:06:39
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0