Förberedd för vinter

Idag rasslade jag iväg till jobbet på den gröna faran. Är himla skönt att cykla ,men idag var det isande kallt - vintern börja göra besök. Provade mina nya vindtäta cykelbrallor som jag köpte hemma i Katrineholm i helgen. Vindtäta var de säkert, men inte hjälpte de mot minusgrader. Stort plus dock för att de var så sköna, tajta men ändå pösiga på något sätt. Tror att de gör sig bra med ett par underställsbyxor under. Hur som helst var de ruggit sköna på vägen hem när det var ett par plusgrader ute. Kan bli ett par favosar! Både med och utan underställ. Har även shoppat på mig nya cykellysen för att synas bra i vintermörkret. Frågan är dock hur mycket cyklat det kommer att bli då jag inte känner att knäna blir så bra som de borde och jag därför funderar på att ta bort cyklingen helt för att se om känningarna kan ha med just cyklandet att göra. För att råda bot på knäna har jag nu växlat upp och beställt hem en egen Foam Roller och balansplatta från Startfitness. Nu ska jag kunna rehaba hemma var eviga dag.
 
Nu fattas inget inför vintern, bring it it on!
 
Här ska Foam Rollas så det står härliga till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0