SATS Spårvagnshallarna

Var på vift inne i centrum igår och tänkte passa på att träna på ett SATS som jag inte redan varit på. Det var inte lätt, tydligen har jag hunnit med att träna på så gott som alla SATS i innerstan. Märkligt. En som jag dock inte hunnit testa var Spårvagnshallarna, så jag gick dit och kikade. Ett annorlunda gym men tre våningsplan, olika små "öar" med olika vikter eller maskiner. Riktigt snyggt! Aningen opraktiskt att irrar runt utan att veta vart man ska innan man lärt sig allt. Säkert ändå himla najs när man lärt sig hitta. Rent byggnadsmässigt - det snyggaste gymmet jag varit på.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

ooh, har varit nyfiken på det gymmet länge! Hört mycket bra om det =)

2012-11-24 @ 19:38:45
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0