Längtar....

Längtar efter att få springa med mina ben. Vill hoppa och skutta. Göra squat efter squat efter squat efter squat. Snart, snart, tänker jag, snart ska jag också kunna hoppa och studsa runt. Jag är inte jätte förtjust i att bara kunna träna halv kroppen. Benen vill också vara med! I slutet av december har jag kört rebahben tre månader och jag hoppas kunna köra igång så smått med lätta vikter på styrketräning för benen och lite lätt jogging. Ikväll blir det ännu en runda med rehab övningarna. Tjohoo.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rehaba på du! 3 månader är ändå väldigt kort tid om man tänker på vad de flesta rehabningar brukar ligga på. Snart kan du nog springa och knäböja så det sprutar om det. =)

2012-11-25 @ 19:21:23
URL: http://inshape.blogg.se
Postat av: emma s

Ja, det är ju dessutom sjukt kort tid om man tänker på hur länge jag har haft problem med knäna. Dock osäker på om jag är helt "klar" efter tre månader eller hur det är tänkt.... :o

2012-11-28 @ 21:28:12
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0