Helgen!

I torsdags avslutades jobbveckan för mig då jag hade ledigt på fredagen. Gött med en extra helgdag! Kvällen innan "helgen" tillbringades på SATS Sundbyberg med Anna för ett corepass. Anna och jag har gått i samma skola hemma i katrineholm när vi var små, så det var riktgit roligt att träffas så här många år senare. I träningsväg har hon just nu siktet inställt på halvklassikern, rikgit inspererande! I fredags var jag tillsammans med Syster, Liam och lillebror Elias på shoppingtur i Täby. Kanske inte det man först tänker på när man tänker på vad man kan hitta på när man har två små barn med sig, men det var himla trevlig och gick väldgit smidigt. Gallerior idag är faktiskt ganska barnvänliga, mycket stora ytor och plats för barnvagnar och till och med speciella lekplatser. Mysig dag hur som helst! Helgen har annars varit ganska tom på träning, bara ett par set axlar och bröst utöver rehabträningen. Idag söndag ska jag ge mig på  att cykla de två mil runt Edsviken som ligger här mellan Solna och Sollentuna. Önska mig lycka till!
 

Delar av shoppingsällskapet i helgen

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas det gick bra med cyklandet, du är duktig som håller i och både mormor och jag har roligt när vi läser din blogg... Kramizar

2012-11-13 @ 07:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0