Friskhetstest

Idag ska jag ge mig ut på ett mindre träningsäventyr för att testa lite hur pigg jag är efter min förkylning. Känner mig pigg och glad men samtidigt känns det lite snuvigt, kanske inget att bry sig om eller så kastas jag tillbaka ner i snorträsket om jag skruvar på träningen igen. Som sagt, måste testa! Har vart tvungen att ställa in både Kungsholmen runt och ett PT-pass så är inte vidare sugen på att fortsätta vara sjuk nu. Testet kommer bli som följer. Blir först en kort cykling till Balance i Solna. Väl där blir det gymmande - tänkte satsa på armar ev. en gnutta rygg. Sen blir det en aningen längre cykeltur hem till Selma för att umgås och löpa en 5kmsrunda. Avslutningen blir att cykla hem igen. Det borde blir ett lagom program för att känna på kroppen.

Imorgon bjuder dagen på dubbla spinningpass så innan jag ger mig in på det vill jag gärna testa kroppen lite. Ingen mera sjukdom på hela sommaren har jag bestämt! ;) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0