Dagens val....

Träningskläderna var nerpackde.
Planen var SATS Kista direkt efter jobbet.

När jobbet slutade regnade det ute. Mycket.
Jag ville inte cykla till Kista i regn. Jag ville cykla hem och byta om först.
Hem först och sen åka pendeltåg till SATS Kista i torra kläder.

När jag kom hem blev det tal om att åka till Barkarby så fort jag tränat.
Åka till Barkarby och äta på Pizza Hutt.
Bra idé efter träningen.

Sen kom vi på att vi inte skulle hinna båda.
Jag tänkte snabbträna på kvertesgymmet. Men så kom jag inte iväg.

Vips var vi i Barkarby. Och åt pizza.
Ibland gör man fel val. Ibland gör man helt rätt val.
Idag var pizza med pojkvän rätta valet.



Älska att vara vuxen.
Älska att kunna göra som man vill.


Kommentarer
Postat av: Annelise

2012-06-03 @ 16:02:16
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/
Postat av: Annelise

He-he:) Du behövde en sånn kväll helt enkelt:):)

Hoppas du haft en underbar helg:)

2012-06-03 @ 16:03:29
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0