(v)ägd

Idag började jag mina mätningar. Inga krav. Inga måsten. Bara vanligt enkel mätning för att se hur allt står till. Träningsmätningen rullar på och mäter olika övningar hit och dit. långsamt får jag en karta över verkligheten. Viktmätningen är mer brutal. Ställde mig på vågen för första gången på månader och *trumvrivel* vågen visade: ATH! Det vill säga "all time high", jag har aldrig i mitt liv vägt så här mycket. Fantastiskt vad muskler jag måste ha byggt på mig! Eller? Mja, inte helt rimligt att det bara är muskler. Kanske. Men någon liten extra gnutta med muskler måste jag ju ha fått i alla fall. Tiden får utvisa mer exakt vad som är vad och vad som finns kvar av mig till jul.

Kommentarer
Postat av: Annelise

Muskler överallt på dig!!!

Svar: Ja-ja-ja...!! Hoppas! ;))
Läs mer

2012-07-24 @ 23:18:01
URL: http://anneliseaf.blogspot.se
Postat av: Johanna

Du såg inte så stor ut när du var här iaf... är nog muskler. =)

Svar: Vi hooooppas x) får se om ngra månader ;)
Läs mer

2012-07-25 @ 11:30:31
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0