Snygga träningskläder

Min morgon består av gäng noggrant tidsnedkortade rutiner. Jag snozar vanligen till 07.05, nu på sommaren till 07.15. Sen blir det en snabbsminkning, samtidigt som jag klär på mig och packar väskan. Ofta tar jag på mig cykelkläder och packar då väskan med kläderna jag ska ha på jobbet. Idag tog jag fram en snygg, svart tröja matchade med en brosch och ett par slitna jeans. Kollade att passade, valde ett par skor, åt frukost i farten och hoppade sen upp på cykeln och pep i väg till jobbet. En halvtimme senare var jag på plats och hoppade in på toa för att byta om. Men. I väskan fans inga jobbkläder. Bara matlådan och lite andra träningsgrejer. Tanken for igenom huvudet om jag skulle cykla hem och hämta kläderna. Men efter en kortare överläggning med mig själv om att det faktiskt är semestertider, vi är max sju personer på jobbet och risken för kundbesök eller VD-besök var minimal bestämde jag mig för att köra på den sportiga looken. Cykelbrallor som slutade vid knäna och långärmad träningströja, jo man tackar. Var glad att jag inte tagit mina kortaste shorts och linne. Och att, även om det var uppenbara träningskläder, faktiskt var ganska snygga kläder.
 
Från och med nu ska jag bara ha snygga träningskläder!
 
 
 
En annan dags outfit.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! Lätt hänt med alla ombyten. Tur att det var snygga kläder och om inte annat så är det ju väldigt skönt :)

Svar: Haha, ja det är sant - kläder att trivas i! =)
Läs mer

2012-08-02 @ 01:10:51
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0