Biggest winner

Hm. Veckan invägning i fredags blev lite si och så. Johanna och John missade dessutom sin invägning pga. att det inte hade någon våg där de var. Så kan det gå. Jag och en till deltagare som vägde in oss hade till och med gått upp i vikt. Hm. det var ju inte rikigt meningen. Fast jag inte förvånad för min egen del, jag har helt enkelt inte skött mig. Men 1,6 kg upp sedan förra veckan var väll ändå lite väl tyckte jag. Elaka våg. Eller omotiverade jag kanske är mer rätt. Har vart lite gnällig och sur på all snö och kyla, upprörd över överfulla gym och knökade klasser som alla satt käppar i hjulet för mig. Jag har satt mig på tvären och mysat ner mig i soffan istället. Bara 4 pass denna veckan, om man räknar med idag och imorgon också. Dessutom är det ju så gott med fika och en lite kaka kan väll inte göra någon skillnad? Eller en semla? Det är väll bara att åter inse att man själv har ansvaret, man själv måste anstränga sig och ta tag i saker för att få dem att hända och bla, bla... Japp. Så är det. Nästa vecka ska det bli till att sköta sig igen.

Om en timme är det dags för 75 minuter box på Sats Stadshagen. Ska bli superskoj!  75 minuter är lagomt, blir det ungefär en timmes träning och sen uppvärmning och stretch utöver det. Köra man 55 minuters passen blir det ynkligt lite effektiv träningstid. Och senare ikväll blir det melodifestivalen tillsammans med härligt sällskap!

Box från den gamla goda tiden i Gbg...!


Kommentarer
Postat av: Annelise

Jag tycker iallafall att är jättefin och ser hälsosam och sunn och stark ut! Ville bara säga det:)!

Kramis:)

2012-02-11 @ 17:11:22
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: Annelise

Jag tycker iallafall att DU är jättefin och ser hälsosam och sunn och stark ut! Är det inte bara för dig att fortsätta din grymma träning liksom:):):) Du är grym, det vet du vad!!...

Kramis:)

2012-02-11 @ 17:14:01
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Vilka coolingar! Och så snygga! Vi får helt enkelt ta nya tag nästa vecka.

2012-02-11 @ 17:43:56
URL: http://inhape.blogg.se/
Postat av: Annelise

Superfin bild på er två, Johanna och Emma;):):)

2012-02-16 @ 20:51:08
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0