Inspirerad

Det finns en del saker saker förutom sol, söta smultron och långa, ljusa kvällar som är sommar för mig. Att fixa till sig själv och framförallt mina naglar är något som känns somrigt och fräscht. Tidigare somrar har jag kört på franskmanikyr på fingrarna och någon valfri, härligt skrikig färg på tårna. I sommar ska jag dock slå på stort. I år blir det nagelförläning! Fitness-teamet har fått en ny sponsor i och med Therese Swedbom och henne nagelförlängningar, efter att ha varit inne flera gånger för att tjuvkika på hennes kreationer var jag hocked och tipade över kanten till att bestämma mig för att införskaffa mig nya naglar. Har bara haft det en gång tidigare och då för att en kompis som utbildade sig till nagelteknolog (eller vad det heter) behövde försökskaniner. Det var väldigt fint då, men jag slog av flera av naglarna under mina karate pass bara några dagar senare... Nu planerar jag en relativt stillsam semester med sol och bad och med gymmet alt. löpspåret som mest fartfyllda träning borde jag kunna få behålla naglarna lite längre än ett par dagar. Helst några veckor. Har fastnat med de som har glitter längst ut på nageln och sen långsamt "suddas ut" ju närmare fingret men kommer. Tänker att det fortsätter vara snyggt även om/när nageln växer där under. Gäller att förbereda sig för att de sitter läääänge. Har inte riktigt bestämt vilken färg ännu, men jag har några dagar att fundera på - på tisdag händer det!
 
 
  
 
Inspirerande snygga naglar.
 
 

Var tvungen att ta med dessa också,
vansinnigt roliga tåmålningar!
 
[Bilder lånade från Therese Swedbom och hennes Nagelblogg]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0