Insnöad i augusti

Helgen (första på seeeeemeeesteeeeern) har tillbringats i Katrineholm med en stor dos familjemys, kräftskiva och annat trevligt. Väl tillbaka till Stockholm bar det av en sväng till gymmet, kroppen har fått en ordentlig vila och vad kan då inte passa bättre än en vända av on-the-minute, 5 reps x 20 set, jag är helt förlorad i det upplägget! Tycker det är superskoj och hittills har jag bara kört den med hantelpress. Den är det enda jag vill köra nu för tiden, undrar vad man får för resultat av det över lite tid? :o Måste prova den med andra övningar, typ chins kanske? Idag körde jag 18kgs hantlar x 5 reps x 20 set. Uppvärming 10kgx5, 12x5, 14x5 och 16x5 innan jag går på de "riktiga" seten. Träningen blir så sjukt kul med upplägget. Man känner sig stark, det är tidseffektivt och det är en utmaning varje gång. Fast det kan det i och för sig bli med andra upplägg och så... men, men, just nu är denna favoriten. Testa du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0