Hejdå Grekland - back on track

Utvilad, inspirerad och tillbaka i spåret så sent som igår. Efter en vecka på Samos kan jag inte annat än varmt rekommendera den till alla som vill ha en välkomnade ö med inte allt för mycket utländska turister (ön var i första hand resmål för inhemska Grekiska turister) traditionell grekisk mat och precis lagom varmt väder. Var en bit över 30 grader på dagarna men ganska blåsigt vilket resulterade i en lagom temperatur =) Under semestern har jag dessutom haft tid att lägga upp höstens planering, matschema till min stundade deff och även knåpat ihop ett hemma träningsprogram för ryggen till min fina Niklas. Det är bra underbart att komma bort och till ett annat varmt land. Och sen är jag faktiskt en av dem som tycker lika underbart att komma hem igen! Igår tog jag första löprundan, som även blev första träningen på nästan två veckor, i en sval, väldoftande sensommar skog - man kan inte annat än älska skog och mjuka stigar. Tackar Grekland för den här gången och tackar dessutom extra för att jag där fick sommarens enda (i princip) sol.
 
 

Grekisk sallad på ett litet familjehak nära stranden- hemmaplockade oliver.
 
On tha beach.
 
Vårt hem för en vecka, 10 meter till polen och 30 meter till havet.
 
Inget regn på Samos sen i maj - men det som vattnas växer så det knakar.
 
En Emma i fin sommarform.
 

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Ser ut som ni haft det underbart, härligt att se!

Svar: Ja, det var superhärligt :))
Läs mer

2012-08-22 @ 12:25:55
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Elin - Träningstokig

Underbart! Var på Samos för några år sen och det är verkligen en lugn ö =)

Svar: Ja, det var verkligen lugnt och mysigt =)
Läs mer

2012-08-22 @ 22:08:27
URL: http://traningstokig.wordpress.com
Postat av: Linda

Åh va härligt, och vilket fint kort på dig! :)

Svar: =D
Läs mer

2012-08-23 @ 05:11:52
URL: http://lindahotvedt.blogspot.com
Postat av: em löfgren

ÅH härliga bilder!!

Svar: :))
Läs mer

2012-08-23 @ 16:09:25
URL: http://emliscious.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0