Ingen PT träning igår

Igår var jag laddad för PT minsann! Jag hade kvällsmatlådor och handduk med i väskan. Jag hade vägt mig på morgonen för att kunna utvärdera. Jag var kort sagt i startgroparna för en timmes spännande träff med PT Adelie! Bara en liten sak jag var osäker på. Vilken tid var det nu igen vi hade bestämt? Först tänkte jag åka ut till Frukoststaden direkt efter jobbet och gå till gymmet direkt och knata lite på rullband eller något tills det var dags. Men det gjorde jag inte. Istället skickade jag ett sms och frågade Adelie när vi skulle ses. Det var tur att jag gjorde det. Inte var det måndag vi bokat utan tisdag! x) PT-timme idag i stället alltså :o Så kan det gå! x)

Kommentarer
Postat av: Petra

Så kan det gå ;) Lycka till idag istället hoppas hon kör HÅRT med dig :)

2011-09-06 @ 14:39:13
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: emma s

haha, tack du! ;) det brukar hon i och för sig göra :D

2011-09-06 @ 15:14:50
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0