Tidig...

Nu sitter jag i bilen utanför jobbet och ugglar. Börjar 8.30 idag och tänkte att bil måste vara smidigast. För att inte bli sen av den Stockholmska rusningstrafiken (läs stillastående-trafiken) så drog jag till med att åka 50min innan jag skulle vara framme. Sträckan tar normalt ca 12-13 min, i morgontrafik tydligen knappt 20 min... Så nu sitter jag vackert här i bilen och bloggar. Vist trevligt att vara lite för tidig men tretio minuter känns lite väl ;) tur att bloggappen finns!

Tidigare morse av verkades 45 min promenad på lutande rullband, max lutning och kom upp finfint i rätt puls på 5minuter. Benen kändes fräscha och jag var mycket glad att segheten från gårdagen inte fans kvar. Låg runt en puls på 140 utan att det kändes det minsta som jag höll på att dö. Riktigt behagligt faktiskt. Jag är lite fascinerad att exakt samma sak, i detta fallet samma inställningar på rullbandet, kan vara så gott som omöjligt en dag men plättlätt dagen efter. Jag förstår mig verkligen inte mig på min kropp när den beter sig så här. Men på dagens första kardiopass ska jag verkligen inte klaga, bra jobbat kroppen!

Hoppas att resten av passen går lika bra. Nu ska jag ta ett djupt andetag och hoppa in på mitt nya kontor. Ha en fin dag ni med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0