Rolling, rolling

Jag rullar på. På helgerna rullar det mest, det är då det finns massor med extra tid för träningen. Idag har jag bara kört promenader som lågintensiv cardio, blev totalt 2 timmar och 20 minuters här i Järvaskogen - jag älskar skogen! Igår blev det dock lite variation med crosstrainern på gymmet. Och så blev det ett benpass. Hade tänkt köra både ben och bröst, men hade inte lust att supersetta mig igenom för att hinna då jag hade knappt om tid så gick in för att köra benen ordentligt istället. Gick hyfsat och träningsvärken finns där och maler idag. Körde bröst tillsammans med Linda idag på SATS Alvik istället - var som vanligt att galet pass. Linda har en envetenhet som sällan skådats (jag är djupt imponerad) som smittar och kunna få passning gör så klart sitt. Körde även en timmes poseringsträning i gruppsalen. Kul och nyttigt att kunna köra ihop! Skönt dessutom att kunna köra t-walken på en stor yta! Ska blir massa mer träning där minsann..! :D

Har liten dipp i motivationen just nu känner jag, men det är bara att köra på ändå. Försöka skärpa till fokuset då det är styrketräningsdags, cardion går som tur är lika bra även om man inte är på topp mentalt. Himla skönt det ändå. Ser fram emot att få hem mitt nya gym kort på det lilla  gymmet "Puls & Träning" nu i veckan. Gymmet ligger bara ett stenkast från där vi bor och är öppet alla dagar mellan 05 och 23 (grymt!) så kommer underlätta massor när jag bara kan smita iväg för träning när som helst, utan att behöva passa pendeltåg och öppettider!


T-walk..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0