Vilodag

Idag har det blivit vila för hela slanten. Tvättat, lagat mat och allmänt donat här hemma. Har även hunnit med senaste avsnittet av "Game of Thrones". Grymt bra serie! Rekommenderar! Plus hunnit planera lite inför veckan. Imorgon är det löpning på schemat, onsdag axlar, torsdag ben, fredag rygg, lördag vila och sen börjar hela karusellen om igen med bröst och triceps på söndagen :D Och slutligen har jag även införskaffat en IprenGel för att smörja på mina stackars benhinnor! Gör inte ont just nu men de känns och jag måste hela tiden tänka på hur jag sätter i foten när jag går. Tänkte att med försiktigt gående (för att vänja benen) plus lagom dos efterbehandling/förebyggande behandling kommer jag få stålben så småningom! :D (jaja, vet att det inte riktigt funkar så, meeen bättre borde det i alla fall bli med ipren) Ville ha Zoon egentligen, men det hade tydligen blivit receptbelagt :o

Imorgon bitti blir det till att inviga nya salvan! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Noooooo... vila dina stackars ben!!! Gå till gymet och kör din cardio i några dagar och sen kan du säkert promenera som vanligt igen... Bättre det än att köra på nu och det kanske blir värre... Det är INTE kul när benen börjar krångla ordentligt.

2011-05-17 @ 08:43:16
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och att Zon blivit receptbelagd var ju mystiskt... Undra varför...?! D3te kanske innehåller nått spännande!!! Men vaaaad....! XD

2011-05-17 @ 08:45:25
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Mjaaa, tror du har en poäng... eller ja, jag veeet ju att du har det. Men jag har ju precis vilat en vecka!! Tycker att dom måste härdas. Dumma ben. Får väll försöka fundera ut ngt bra sätt så jag hinner spinna på gymmet på morgonen eller något i stället. Damn. Hehe, ja man undrar helt klart vad dom har för spännande i den där Zoontuben som dom inte har i Ipren ;)

2011-05-17 @ 12:36:54
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0