Tråklunch, vägning och upplägg...

... damn. Glömde lunchlådan. Min perfekt komponerade måltid med minutiöst lagad köttfärssås och ris står kvar hemma på köksbordet. Fick vackert masa mig upp till Högalidshallen och köpa ett stort färdiggrillat kycklingbröst (utan skinn), en halv burk majs (ca 1 dl) och en tomat. Inte vidare kul mat, men hyfsat lätt att veta vad man stoppar i sig och mätt blev jag, så det fick ändå ses som ok. Har i och för sig köttfärssås och ris i en liten mellanmålsportion i kylen från igår, så kanske var bra att det inte blev samma till lunch trotts allt. =)

Är petig med maten nu på deffen för att slippa hålla på med det så länge. Dock ska jag dricka öl ikv, men det är då det. Har lagt ner den där tanken att allt "ändå redan är förstört". Bara för att jag har råkat ta en skumbanan betyder det inte att allt är rasserat och jag lika gärna kan äta upp hela godispåsen. Ne, vara noga oftast och bara tumma någon enstaka gång. Dessutom har jag inte fuskat alls under denna perioden (så när som på den där McToasten under mitt blodsockerfall). Känns både bra och lite konstigt. Ska nog dessutom var jävligt (sorry) tråkig ikväll och välja vin framför öl för att fuska så lite som möjligt. Sicken torrboll. Men torrbollen vill tävla i Lucia Pokalen 2011. Då måste det vara så här. Har jag hört. 

Vägde mig i morse med för att kolla att allt går som det ska. Hade inte hänt ett smack på vågen sen förra fredagen. Dock inget konstigt med det med tanke på att jag i princip inte har rört på mig pga förkylningen. Med start från imorse så är dock promenaderna tillbaka. Minst 12 st i veckan, 5 morgonpromenixar på 50 min, 5 lunch eller kvällspromender på ca 20-30 min och två långa härliga helgprommenader. Kommer kanske bli en del lugnare spinning i stället för några av prommenaderna för att spara lite benhinnor. Har även gjort en planering över de knappt 30 veckorna som är kvar, ska be Adeli kolla över och se om det ser vettigt ut.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej och hå vad du går....

2011-05-13 @ 15:08:58
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Ja... (A) :P

2011-05-13 @ 15:53:27
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0