Växla upp

Vart på träff med Adeli idag! Pratat om planering inför tävling, hur det blir i sommar då jag ska sommar jobba på annan ort (långt borta från ett vanligt gym), mm. Himla spännande! Börjar nästan bli lite nervös inför tävlingen redan. x) Känner mig dessutom lite stressad... men tydligen är det ingen ovanlig känsla. Hur som helst det här är vad vi kom fram till:

Växlar upp byggandet! Kommer köra en 5 veckors period med reps till failure. Första två veckorna blir 8-10 reps. De efterföljande 3 veckorna blir med 4-6. Blir lite mer kolisar + extra kost tillskott till den vanliga dieten. Har under ett par veckor inte ätit några kolisar på kvällen, men kommer alltså nu återgå till att göra det, dock inte så mycket men en potatis eller lite ris kommer det att bli. Detta främst för att inte vänja kroppen med lite kolisar, vill att borttagning av kolisar ska fungera som en extra kick i höst när det blir en hårdare deff, så nu blir det som sagt lite mer igen. Kommer även att peta i mig Glutamin efter träningen, för att få bättre återhämtning. Har dessutom hittat en gammal VIP-X burk i mitt skafferi som jag kommer ta innan träning. Resten av träningen och kosten kommer se ut som tidigare. 

Ojoj, nu börjar mitt VIP-X kicka in, måst kila till gymmet! Vi ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0