Ställd

Idag fick lilla Cyklen stanna hemma. Träningsvärken i benen är elakartad och sätter käppar i hjulet för så väl trappor och försök till att sätta sig ner. Så kände inte för att hoppa upp och trampa 1,2 mil imorse. Tänkte att det även måste vara nyttigt med vila när d et känns så här! Precis som Johanna påpekade så är det inte vidare vettigt att låta styketräningen stå tillbaka för konditionsträning i den här fasen, håller helt med även om jag hade lite fel tankar i söndags. Men det blev ju trotts allt ett rikigt bra pass, bland annat med duktig träningsvärk idag som kvitto, så glad är jag för det! Om smärta står i direkt proportion till muskeltillväxt så måste jag bli biff till i morgon! ;) Härligt, man känner att man lever! :p x)

Ställd


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag har också tänkt så flera gånger med benträningen... Helt fel och dumt... i alla fall om man vill bli biffig. Tur att vi tagit vårt förnuft till fånga! =)

2011-06-14 @ 08:43:48
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

hej tjejen!

bra och inspirerande blogg, lycka till med lucia pokalen, skulle själv vilja vara på plats och se alla duktiga tävlande. Får se om det är möjligt :)

2011-06-26 @ 11:47:10
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0