Utomhuspass planerat

Ikväll blir det utomhus pass med syster! Finns tydligen ett elljusspår med tillhörande "utegym" som vi ska testa. Har inte kört så mycket träning utomhus alls på länge. Förut körde jag trappträning och löpning ute, men annars känner jag mig rätt ny på området. Hade ju planer i våras på att köra på Carlbergs militär hinderbana, men av någon anledning så blev det inte riktigt av. Kanske kan lägga upp någon slags hinderbana ikväll? Borde ju gå att klättra på ett par ställningar, köra chins i en gren och hoppa över lite stenar. Till exempel. Får säkert fler idéer när man kommer dit och ser hur det ser ut. Någon som har andra bra tips på uteövningar...?

Har härlig träningsvärk i bröstet idag. Bränner så där härligt när man lyfter på armarna och sträcker på sig ;P Som sagt konstant träningsvärk. Petar i mig p-drink med extra l-gluttamin direkt efter träning men slipper sällan träningsvärk ändå. Gör mig i och för sig inte så mycket, har blivit ganska van, så länge jag slipper träna bröst i dag så är jag nöjd. Och det gör jag ju. x) Även laddat med lite kyckling o ris o broccoli o kycklingsky nu på lunchen. Lite som sagt, inga önskeportioner här inte. Ska nog gå och värma på en kopp jordgubbstee för att bli helt mätt och nöjd i magen.

Ses sen..! ;)


Den klassiska lunchtalriksbilden x)

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ooooo, tufft med utegym... kanske brode kolla om det finns nått här i trakterna... låter riktigt kul.

2011-07-06 @ 16:14:18
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Annelise

Hej Emma, jag har lagt dig till min team-blogglista. Hoppas det är ok:)

Carlbergs militär hinderbana låter kul! Cyklar förbi där på vägen till jobbet, och har observerat inderbanan under lunchlöpningsaktivitet:)

2011-07-06 @ 21:10:00
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: emma s

Johanna: Ja, det måste ju finnas typ på Skatås om du är sugen ngn dag (A)



Annelise: Ja, gör så, du är redan med på min! ;D Ja Carlberg verkar super skoj! Vi kanske skulle ta oss dit tillsammans någon dag...? :)

2011-07-07 @ 09:48:01
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0