På väg!


Idag blir det lite blandat på passet. Ska köra massor med mage, ett par bröst övningar och ev lite triceps beroende på formen. Hade träning med Adeli igår och fick bland annat prova på ett gäng dips, för att hon skulle spana in tekniken. Inte helt fri från träningsvärken idag kan jag säga, de seten jag körde tog rätt bra... Så veckan är lite trasig redan. I Måndags ville jag ta igen den missade träningen från förra veckan och klämde in både ben, axlar och lite mage i samma pass. Och igår var det rygg och biceps med Adeli, plus dips då med. Blir en rätt trasig vecka detta med, ska träna imorgon, men på fredag är det utgång med jobbet så blir nog inte jätte mkt tränat. Om det inte blir på lunchen kanske... hm... I helgen ska jag hem och titta till herr hund som nu är på bättrings vägen till allas vår glädje! Men känner ändå att jag vill hem o titta till honom. Ska dock försöka ta mig tillbaka till Frukoststaden i tid så jag hinner med ett pass på söndag!

Nu gymmet i alla fall! x)

Kommentarer
Postat av: browneyedgirl

Stackars vovven, hoppas han är pigg snart =)

Ha det fint! kram

2011-01-27 @ 07:40:03
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0