Laddad!

Idag träffade jag Adeli för tredje gången för att ta min teknik till högre nivåer, den här gången var det bröst och triceps som vi skulle gå igenom. Sved ordentligt i musklerna under övningarna, härligt. Farchinerad över hur lite man kan ändra för att koppla in helt andra muskler, lutar jag mig en halv decimeter frammåt där eller håller armarna lite för lågt där så kopplas hux flux en annan muskelgrupp in och hjälper till. Omedvetet fusk många gånger som leder till mindre träning av den musken man faktiskt vill träna. Kroppen är smart tycker den och tar hjälp från hela alla resureser x) En sak som var lustig var att, under tricepsdelen, när jag körde puchdowns så lutade jag mig en aning bakåt när jag började bli trött vilket bara gjorde övningen ännu tyngre! Bakvänt fuskande alltså! Tog grymt bra på alla övnngar, ska bli spännande att börja köra det här passet själv sen. Nu är träningsupplägget nästan helt klart! Bara ett pass kvar att lägga upp, Rygg och Biceps! Jag är grymt sugen. Watch out!!

Fit for fight


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hääääärligt! Är nog superbra att ha nån som tittar så man gör rätt så där... man lägger sig nog till med en hel del fel allt eftersom...

2011-01-06 @ 21:07:25
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emliscious

Jäkla kul att följa din framfart tjejen! kunskap är kung!

2011-01-07 @ 13:12:34
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Härligt att känna utveckling!!

2011-01-10 @ 12:48:14
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0