Fula sig lite...

... ingen träning för mig idag. Gjorde en rockad och vilar idag och tränar imorgon, i stället för tvärtom som det var planerat. Man får göra så. Tror jag. Känner mig totalt urblåst i hela kroppen och haft svajande huvudvärk hela dagen. Är dessutom lite väl trött om dagarna tycker jag. Kan ju vara all möjligt som spökar... har dock fått för mig att det borde vara järnbrist. Tänkte att det var en bra anledning. För den är lätt att göra ngt åt! Äta mer järn. Småspik är ett alternativ. Eller något mer lättsmält kanske. Ska nog hoppa ner till konsumen och införskaffa en liten, liten bit blodpudding!

Byes sål! x)

Kommentarer
Postat av: mamma

Gillar ditt sätt att tänka kring äggulan. Heja på det blir fitness

2011-01-14 @ 08:49:35
Postat av: Johanna

Blodpudding gör nog susen... Har du börjat kostschemat nu eller?

2011-01-14 @ 19:42:28
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0