Mitt-i-veckan-vila

Sen jag bloggen uppdaterades har det hunnits med ett ben- och magpass,  ett ryggpass och ett morgonpass på crosstrainern! Benen i söndags gick lite så där, var seg i kroppen och fick problem med knäna även fast jag körde relativt lätta vikter. Mage under samma pass gick dock bra, och jag har skön träningsvärk fortfarande x)

Igår kördes först ett morgon pass med Crosstrainern, är mycket skönare med kondition på morgonen än att köra styrka. Det krävs en hel del fokus för att få till ett bra styrkepass och fokus är just vad som saknas tidigt på morgonen. Eller i alla fall orkan att fokusera. Körde i alla fall Crosstrainern 25 minuter på mellan motstånd på mellan 15-17 (max är 20). Tänkte att det skulle vara lite tyngre för att kompensera det pissiga benpasset dagen innan. Så kan man göra! :D  På kvällen igår blev det ett pass till och då var det ryggen i fokus, gick riktigt bra och höjde på flera övningar. Mest stolt var jag över att jag klarade hela 2 chins med bara 5kgs hjälp. Kan man se det som att jag kommer klara minst två chins i mer deffad upplaga av mig själv! Så kan man också tänka. x)

Idag blir det vila för hela slanten. Tror jag. Ska på AW med jobbet ikväll, har jag tur blir det inte mer än en öl och tid över för kvällsträning. Men vi får se, tar det som det kommer. Känns lite galet att hoppas på att det blir lugnt så man hinner med gymmet också... men känns som jag har fått in ett flow just nu som jag gärna vill surfa vidare på! :)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Christer

Jag kör också vila idag så man kan köra ett hårt boxpass imorn :)

2011-02-23 @ 17:14:40
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Johanna

Haha, go with the flow! =)

2011-02-23 @ 18:05:59
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Christer: Oh, box är alltid skoj! Kör hårt.



Johanna: Hehe, ja, man gör så gott man kan (A)

2011-02-24 @ 12:17:14
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0