Planering

Jag har kommit på att jag gillar att skriva om vad som kommer hända, vad som ligger i planeringen, här i bloggen, snarare än vad som har hänt. Tycker det är bra som en pepping inför kommande pass! Ikväll har jag tänkt att dra på en ordentlig benträning, som vanligt inte med några supertunga vikter eftersom mina knän ballar ur efter bara några övningar om jag gör så. Men, hårt ska det ändå bli! Funderar även på att byta ut någon liten övning mot något nytt, kanske jag kan komma på något annat i stället för liggande benpressen. Ett par sett knäböj med skivstång kanske? Eller utfallsgång? Får suga lite på den... får se man kan hitta på!

Har också en "kroppsmätning" up comin' i nästa vecka. Obehgligt på flera sätt, dels för att hon (mätaren och PT:n) nyps när det är dags för mätning, dels för att jag verkar vara helt okapabel till att hålla mig ifrån onyttigheter i alla dess former. Har verkligen helt saknat disciplin gällande maten i ett par månader nu! Galet. Håller några dagar här och där, men någon vidare kontinuitet blir det inte. Kanske kan vara bra med lite konkreta siffror! Väldigt passande att påsken ligger precis innan mätningen oxå.... x) Men det kan inte hjälpas, är alltid massa högtider, födelsedagar och helger och annat som gör att det vankas gotti, gotti. Bara att lära sig! Måste verkligen få detta att funka nu...

Imorse blev det mera morgonpromenixande, knapt 40min denna gången. Precis lagom vardags motion på morgonkvisten tycker jag! Brukar lysnar på P3's Tankesmedjan för att roa mig lite extra, sjukt kul faktiskt! :D Rekommenderas.

En annan promenad från i helgen!
Kan det vara en mö (andra från vänster) med sina hippa vänner mån tro? ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt att det ska vara så himla svårt att hålla sig från gottan. Jag föll ju dit rejäääält förra veckan också. Galet! Kul med mätningen dock... spännande med siffror ju!



Har ni horisontell benpress på gymet så testa den. Svider så sjukt i framsidan lår.

2011-04-19 @ 20:57:14
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0