Gårdagens rygg - dagens ryggsäck

Ja,ja, jag vet... lite halvkass rubrik, men tråkigt att bara skriva "ryggpass", "dagenspass" osv hela tiden. x)

Igår var det rygg på schemat. Tanken var att höja en del på vikterna även där, vilket jag också gjorde. Dock tycker jag ryggen är lite knepig. Det går att brassa på bra mycket vikt innan det tar totalt tvärstopp, men det är egentligen bara för att det finns så mycket bra fusk man kan ta till när det gäller ryggen. Man kan rycka, slita, använda fel muskler, ja till och med benen kan man koppla in om man behöver! Så... skippar att ta i så jag dör, vill fortfarande kunna köra strikt. Höjde ett eller ett par hål i maskinerna. Hm.. kör faktiskt inga fria vikter med ryggen kom jag på. Blev ett helt ok pass, även fast det var lite dåligt med kontakten på sina ställen. Hyfsat nöjd, hur som helst.

Idag blir det axlar. Skulle egentligen haft en vilodag, men den tog jag ut i måndags, så vill jag hinna hela kroppen på en vecka så får det bli så här. Ska också till Adela på födelsedagskalas ikväll! :D Så har tagit med träningskläder o grejer hit till jobbet så jag kan träna här i närheten och sen till kalaset direkt efter. knölade ner allt i min nya lilla fina ryggsäck. Månadens bästa köp! Hissa! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0