Wtf?


Mhmm... WHAT?? Vaaaaarför?!  Nu är jag tillbaka till min startvikt innan jag började med min "provdeff". Damn. Vad hände där? Jo... Det var sommar, det var sol, det var öl, det var kakor, det var mat, det var mera mat, det var vardagsmat, skåpmat och finmat. Livet är en fest! Det är ju trevlig, man ska vara tacksam. Det är jag men nu är det dags igen. Ner till under 63kg. Målet ska vara klart senast tills min 26:e födelsedag. x) Tre månader kvar! Blir ca 0,5 kilo i veckan. Vill ni veta vad jag väger nu får ni helt enkelt huvudräkna lite ;) Ska se till att det händer mycket nu i början, kan tänka mig att det är en bedrift i sig att ligga på konstant vikt över julen nämligen. 

Så vänta tills på måndag med att starta? Icke! Började imorse. Använder mig av matdagboken.se för att hålla koll på läget och matintaget.

Wish me luck! :D

Kommentarer
Postat av: Ina

Tack!=)

2010-09-19 @ 17:22:48
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Johanna

heja heja! efter en veckas "paus" i min minideff så är jag också nästan tillbaka på startvikten, vilket jag hoppas mest är vatten det också... Nu kör vi hårt! =)

2010-09-20 @ 08:43:52
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0