Tillbaka till brottsplatsen

På plats i K-holm igen. Har hållt agilitykursen utan Tossa idag, gick riktigt bra faktiskt. Grymt kul för den delen med, måste verkligen återuppta agilityn någon gång. När (om?) jag o Niklas skaffar den där Tollaren vi pratar om då och då så skulle det ju passa bra... sugen, sugen, sugen!! Elvis fick vara med och hjälpa till han med, visade newbe-hundarna hur en agilitybana ska köras. Inte märks det att han är snart elva år inte, "still going strong!" som gammal hundträningskompis sa när hon såg honnom idag. Min lilla skrutt, han är bra gammal nu faktiskt. Mmm... Men, men... eftersom detta nu ska föreställa en träningsblogg så över till det ämnet.

Har varit vila idag från mera ansträngade fysiska aktiviteter. Vilodag kort sagt. Är lite rädd för att en förkylning är på väg att få fäste i min näsa och hals, så ska nog bara satsa på en långprommenad imorgon och spara löpningen tills på fredag. Ska antagligen springa med Jenny då, mysigt med sällskap och dessutom härligt att springa i skogen! Blir antagligen en 5kms runda. Ser redan fram imot det faktiskt! Ska bara bekämpa förkylningen med sömn, varma kläder och lugna aktiviter imorgon. Måste även tillägga att jag har galen träningsvärk i ryggem efter gårdagen rodd- och gympass. Kul att så det just där, inte ofta jag kommer åt ryggen särskillt väl, men igår gick det alltså! Verri najs. x)


En trött Herr Hund pustar ut efter dagens bravader.


Kommentarer
Postat av: Alina

Ha en fin kväll sötnos! =)

2010-09-09 @ 18:14:45
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-09 @ 21:31:30
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0