Degeri

Har sådan total brist på motivation på morgonen har jag märkt. Vill bara sova, sova, sova. Tänker varje kväll att imorgon, då, då minsan ska jag stuttsa upp i ottan och göra nyttigheter. Men sen när klockan ringer så snozar jag en gång. Två gånger. Tre. Fyra. Osv. En si så där trekvart efter den tid jag tänkt gå upp brukar jag komma på benen. Hm.. Idag lyckades jag i och för sig komma upp, ställde tre larm med obehaglig musik på mobilen. Funkade delvis. Gick upp och åt frukost, sen fastnade jag i soffan med filten över mig. I en timme ungefär. Hmmmmmm. Jaja, nu börjar jag vakna till liv och ska strax ge mig ut på en promenix med Herr Hund ner till stationen för att möta upp syster yster och lilla bebben som kommer från Sthlm. Några som måste vart morgonpigga i alla fall..!!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inte skippa att ställa klockan när du har semester? (A)

2010-09-10 @ 15:39:09
Postat av: emma s

hehe, jo vore nice, men har ju inte riktigt semester, utan är "arbetsökande" :p Skulle utan problem sova till kl fyra på em om ingen klocka ringde x) Känns som jag vill hålla en viss struktur i min vardag ;)

2010-09-13 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0