"Ändrade" planer x)

Glömde vist bort att jag inte alls är ledig idag :o ska ju jobba hela dagen, börjar nu kl 9.00. Känns som en ytterst tidigt tid för att inte ha skola på. Fast man får kanske inse att jobb är samma som skola i den bemärkelsen. Passar ändå bra med morgonpromenadplanerna, efter som jobbet går ut på att dela ut 1000 sadelskydd med reklam på i Göteborg, så kommer jag gå från morgon till kväll. Bara att klämma in gymmet någon gång på kvällen så måste ju även dom mest sprittande benen känna sig slut körda. Tips och förslag på var det står många cyklar mottages mer än gärna! Har än så länge tänkt på Chalmers, Handels, Järntorget, Drottningtorget, Avenyn.... var gömmer sig alla cyklister förutom där?


Kommentarer
Postat av: Vas

Området runt läppstiftet/götaälvbron verkar vara tätt med cycklister, tycker jag ser en jävla massa cycklister när jag åker buss/färja.

2010-05-12 @ 11:28:18
Postat av: emma s

Ah, bra tips! Får komma ihåg det till nästa gång, den här gången klarade vi att dela ut 2400 cykel skydd genom att gå till Chalmers, Handels och Pedagogen...! :D Fans hur mycket cyklar som helst!

2010-05-12 @ 11:50:24
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0