Mysbrallan har levererat

Nu har jag suttit här i mina mysbrallor i snart en vecka. Efter totalsågningen av handledaren krävdes viss ommöblering och omskrivning av uppsatsen. Check! Har möte med handledaren igen imorgonbitti, sen följer (förhopningsvis) bara mindre ändringar innan den riktiga inlämning på måndag. Blir jag sågad igen så går jag hem, ut genom balkongdörren och hoppar.

Ne... det gör jag väll antagligen inte, men ser verkligen inte fram emot mera skrivande. Har fått min dagliga dos av skrivande tillgodosett flera gånger om varje dag den senaste månaden. Minst. Idag ska jag för fösta gången på dagar bege mig till gymmet! Träningen idag bli lite speciell då vi är tre stycken bloggare som ska träna ihop! Emelie kommer att gästspela tillsammans med Johanna och mig på SATS Landala, som förövrigt firar 1års jubileum idag! Lutar åt ett benpass vilket passar mig utmärkt då min rumpa har växt fast i datastolen och kan behöva sig en omgång. 

Kom även på här om dagen att min provdeff ju är i mål på måndag! Nice tajming då uppsatsen ska in samma dag. Gud vad ledig jag ska vara sen. Sanslöst ledig. Hallelulia!

Nu ska jag hoppa ur mina mysbrallor och i något somrigt plagg och bege mig ut i solen för en socialiceringsfika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0