Rygg, biceps och Project Runway

Dagens träningspass höll på att utbli det med. Mådde skumt i morse, efter att ha packat ner halva lägenheten i flyttlådor under morgonen var mina ben helt skakis. Mycket underligt. Hade även förkylningskänningar med lätt snuvig näsa och rininga ögon. Parkerade mig i soffan framför repriser till Desperate House Wifes (bra tajmat!) i stället för att ta mig till gymmet och den inplanerade spinningen som började kl 12.00. Efter närmare tre timmars soffhäng och lite lunch på balkongen med Adela kände jag mig dock som en ny människa, frisk som en nötskrika!

Drog iväg till gymmet och körde rygg och biceps. Rygg gick ok, svårt med kontakten som vanligt, men kunde lassa på hyfsat. Biceps tog bra, hade fokus och fick fin kontakt. Efter detta skulle jag köra crostrainer ett par minuter, absolut max 15 minuter. Började dessutom känna av lite förkylningspåminnelser i ögonen, så en kort nedvarvning fick det bli. Ödet ville annorlunda och på tv:n framför mig visade Project Runway. Ett mycket underligt program där bara själva slutet där man faktiskt får se vad de har sytt ihop för något är intressant. Vad som är ännu underligare är att det verkar som att det ska ta slut hela tiden. Var ju tvungen att stå på crosstrainern i en halvtimme för att få se slutet! Hela tiden todde jag att "nuuu kan det ju i alla fal bara vara fem minuter kvar". Icke. Kände medan jag stod där hur näsan började snuva sig och hur jag egentligen borde gå hem och vila. Men stod kvar... bara ett par minuter till, och ett par till och ett par till. Hm. Var inte trött i kroppen i alla fall!

Nu är jag mera snuvig och ögonen rinner igen. Damn. Har kurerat mig med c-vitaminbrus, ska sova tidigt i kväll och nu närmast ska jag kurera mig i goda vänners lag med lite fotbolls-VM-tittande. Håller tummarna för att det funkar, vill ju träna mer imorgon..! x)

Dagens träning i siffror:



Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja fy fan vad najs med semester!=D



Rygg/biceps är mitt favopass just nu helt klart. Eller nej fan axlar ben är oxå najs. och bröst/triceps. Allt är kul just nu!=P

2010-06-15 @ 23:55:40
URL: http://fatumeh.blogg.se/vardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0