1,4 mil avklarade



Dagen har bjudit på en hel del rörelse, främst för benen, i form av morgonpromenix, shopping på stan och kvällslöpning.

På morgonen (eller mja, på förmiddagen i alla fall) tog jag en prommenix på både nya och välbeprövade vägar här i Västerås. Gick en längs ån och tänkte ta mig därifrån till Valby via cykelvägen bredvid e18, men där  hittade passade nog en ny grind i ett staket så att jag kom in på en ny stig! Ledde mig in på Valby friluftsmuseum som jag faktiskt aldrig varit på. Lite déjà-vu från upptäckten av Botaniska. Var mysig med några getter och gammaldags, lantliga röda stugor, inte så stor dock tog mig igenom större delen på tio minuter. Trevligt att man hittar nya saker efter så lång tid i alla fall.

Eftermiddagen bjöd i träningsväg på löpning lite drygt sex kilometer tillsammans med Niklas. Tycker det är himlens trevligt att kunna träna med sin älskling! Roligt på ett speciellt sätt, även om man inte kan prata så mycket när man springer och flåsar så är det väldigt sällskapligt. x) Hade ett lite bättre tempo än förra gången också, vilket ju alltid känns bra.

För övrigt rekommenderar jag "The Bad Lieutenant" som jag, Niklas o Johanna såg nu i kväll. Ganska skruvad men ändå seriös på något sätt, Nicolas Cage och Eva Mendes i rollerna bland annat. Tummen upp. Lada hem och se den om du inte redan har gjort det! x)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hurtigt!

2010-06-02 @ 09:21:01
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0