Jag ska måla hela världen lilla pappa...!

Nu har jag målat upp och slut på all oljeakrylfärg. Blev sanslöst bra med relativt lite kladd på fingrar och kläder. Inte helt kladdfritt förstås... men minimal som sagt. Måste in till Strömstad någon dag och handla ny färg, blir troligen söndag då nästa ledig dag infaller. Ska nog passa på att ta en liten sväng förbi ett av Sveriges största shoppingcenter, Nordby, samtidigt.

Måla...

 

..måla, måla...

 

... tadaa!

 

 

Nu ska jag ut i solen en sväng och sen dra vidare till jobbet lite innan jag börjar så jag kan få lita mat i magen innan.

 

Ha de! :)

 


Kommentarer
Postat av: emma s

Kanon, det blir både bra och snyggt.

Pappan

2010-08-04 @ 15:54:39
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0