Sockerfritt

Nu har det blivit alldeles för mycket socker på sista tiden. Jag måste säga att det är otroligt gott (speciellt i kombo med kakao!) men jag mår inget vidare av det, varken direkt efteråt eller under dagen, märker att jag blir trött och seg av allt socker. Hade ju ett längre uppehåll tidigare i vår, men så kom jag av mig där efter galdiatoruttagningen. Då skulle jag "fira" att det gått så bra med all intervallträning och alla chins och så tog jag en sockerdag. Och en till. Sen tog de där sockerdagarna aldrig riktigt slut. Så nu får det vara slutsockrat. Sockerfritt fram till midsommar. Efter det ska det bara bli någon dag i veckan.


Bajbaj suggar...!


Kommentarer
Postat av: Annelise

Hahaha... ja, sånn är det med socker. Socker är liksom bara "skit", typ! Väldigt beroendeframkallande och rakt genom dårligt! Jag mår dårligt av det, får ful hud och ful form! Hasta La Vista till Sockret!:):):)

2012-05-20 @ 15:26:56
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/
Postat av: Petra

Ha ha ha ja vi är lika där du å jag. Finns lixom inga gränser. Men efter att jag hade mitt uppehåll helt från socker i 4 veckor så har jag faktiskt nu hållt mig till en dag i veckan :)



Lycka till!!!



Kram

2012-05-20 @ 16:36:51
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: emma s

Annelise: Ja, jag håller verkligen med dig. Synda att det ska vara sååååå gott bara.



Petra: Hihi, ne, blir lätt att man blir "på" eller "av". Gymt jobbat av dig med 4 veckors stopp, nu ska jag försöka vara lika duktig!

2012-05-21 @ 22:12:50
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0