Rus i våren!

Tada! Så var den här, nummerlappen som varje år runt den här tiden dimper ner i brevlådan. Tror jag är inne på sjätte eller sjunde året? Eller kanske ännu mer? Har missat att hålla räkningen men något sånt är det tror. Tredje året i Sthlm i alla fall. Glömer dessutom alltid vad jag får för tid. Smidigt på ett sätt, kan jag alltid slå rekord. Rekord siktar jag givetvis på i år med. Blir det under 25 ska jag jubla, blir det under 30 är det okej och andra allternativ finns inte. Hopaps jag. Hur som helst blir det picknickkorg. I år har vi lyckats samla ihop till två lag. Det är i alla fall rekord!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Spring för livet!

2012-05-18 @ 20:11:49
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0