Nu var det löpt igen!

Löpt på 9,44 km idag. Gick inte superlätt men inte heller så jag gick under av smärta. Lite besviken över att det inte riktigt blev en mil först, men sen kom jag på att jag ju inte är någon människa som vältrar mig i statistik och vars värld rasar samman vid ett par hundra meter hit eller dit. Men jag blev en kort stund väldigt upprörd. Precis efter jag med andan i halsen - sekundrarna efter att ha avslutat rundan - slitit upp mobilen med löpappen ur fickan insåg att jag inte alls sprungit på i snitt 10 km i timmen. Meeen. Hur kunde det gå så dåligt? Jag hade ju bara snittat på 11 km/h..?!? En halv sekund senare gick glädjeljuset upp för mig - det var ju en bättre hastighet! Glädjefnatt mitt i förvirringen...!

Nästa helg blir det lopp på riktigt och då ska 11km/h hållas hela milen. :)


Kommentarer
Postat av: Annelise

Grymt jobbat tjejen!!!

ha-ha... du är som vanligt rolig:):)

2012-03-18 @ 10:59:44
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/
Postat av: Em

gillar din inställning! man ska se på vad man gjort inte vad man inte gjort, och som du säger, vad gjorde de metrarna för skillnad! var glad för tiden istället! =)

2012-03-18 @ 14:54:22
URL: http://www.emliscious.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0