Träning v. 45



Söndag:
Cardio:
50 min promenad + 50 min jogg ute spinning
Styrka: - vila

Måndag:
Cardio:
30 min intervaller (2,5min aktiv - 30 sek vila) + 70min jogg & promenad rullband
Styrka: Rygg

Tisdag:
Cardio:
40min jogg
Styrka: Axlar + Mage

Onsdag:
Cardio:
40min x 40min joggång + 40min intervaller
Styrka: Lite blandat

Torsdag:
Cardio:
40min jogg + 40min intervaller + 40min joggång
Styrka: Bröst + Triceps

Fredag:
Cardio:
-
Styrka: -

Lördag:
Cardio:
- (teamträff)
Styrka: -

Söndag:
Cardio:
100 min jogg + 40min spinning
Styrka: Rygg



Kommentarer
Postat av: browneyedgirl

Godmorgon =) wow vilken vecka, du har att göra. Hurtbulle. Hoppas du mår fint. Kram på dig

2011-11-15 @ 07:52:42
URL: http://blogg.mama.nu/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0