Vårrusa

Snart är det dags för vårruset! I år springs loppet i sedvanlig ordning i lag, som i år består av syster, Selma och lite annat löst folk x) Loppet är om inte mer än knappt två veckor. Hm. Tiden går undan. Och som vanligt har jag knappt hunnit träna något alls. :p Har visserligen sprungit några gånger i år, men inte provat distansen en enda gång. Ska försöka klämma in ett 5,5 km pass någon gång innan. Känna på distansen och på mig själv, tar dessutom några hundra meter extra för att känna loppet som lättare. Vill i alla fall spring på under 30 min, under 25 hade vart toppen men som sagt... som man skördar får man så. Förhoppningsvis är jag fit för löpning på söndag, ska ligga på lite extra då! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0