Spring, spring som vinden!

Bidde hela 6km löpning med Jenny idag! Tre varv i Laggarhultsspåret med andra ord. Super bra av oss x) Är impad av Jenny som är så diciplinerad, och har vart i ett halvår nu. Dock är jag lite konfunderad över hur hon kan tycka att hon själv inte har "drivet" att träna hårt, men att massa annat folk har det. Men hon gjör ju just det!! Hm... Det är väll den som tar sig ut i spåret varje vecka i regn och rusk som har just drivet? Och motivationen? Inte är det den som tränar som en galen i två veckor och sen lägger ner av diverse anledningar (små skador, sviktande motivation osv.)? Eller? Har jag missat ngt? Vist pasion är ju bra, men varar den inte mer än max en månad ger den inte vidare träning. Ihärdighet is tha shit i träningsammanhang!! Go Jenny! 


Nästan lika spänstig som jag o Jenny på dagens löppass. x) 

  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fast jag tycker inte att man nödvändigtvis måste träna hårt bara för att man tränar regelbundet. Man kan ju välja att lägga sin träning på olika nivåer även om man tränar flera gånger i veckan. Men självklart är det ju bra att hon tar sig ut i spåret flera ggr i veckan... =) (jag hade tänkt skriva en lång kommentar om massa annat också, men orkade inte tillslut så det fick bli en kortis XD)

2010-09-14 @ 16:27:29
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: emma s

Asså ja, jo, men man kan ju inte heller säga att man "tränar" om det sker en intensiv vecka varannat år... var nog mer så jag menade x) och att lite ofta är bättre änn mycket sällan.



2010-09-14 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0