Systersträning!

Idag var det ett blandpass på Sollentuna simhall tillsammans med syster - börjar nästan bli en vana och det gillar vi! :D Dagen till ära var vi dessutom lika som bär i våra skrikrosa linnen, finfint tyckte vi. Dessutom träffade vi Frida från Purefitness. Alltid roligt att träffa team mates och Frida såg dessutom ut att vara på väg mot en mycket fin form inför hennes första tävling om nästan tre månader. Spännande!

På gymprogrammet stod uppvärmning i hela 10 minuter, är min kära syster som kommit med den idén. Själv brukar jag köra mycket kortare eller ingen alls, men känner att kroppen faktiskt kommer igång och orkar lite lättare när den är ordentligt varm när man kör mer ordentlig uppvärmning. Jag vet ju att det är så men glömmer med jämna mellanrum - hur som helst så ska jag försöka fortsätta med det. Efter det körde vi marklyft, stående hantelrodd, baby dragon flags, ryggresningar, sittupps på lutande bänk, plankan och sist draken. Tiden går så fort och sen var vår timme slut och det var dags för hemfärd.

Nu blir det lite pluggmys (kolla på föreläsningar på plattan) och sen är det sova tajm.
 
Så här bra var dagens systerspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0