Morgon träning...

... blir det i morgon tisdag. Kvällsmänniska som jag är så är det kanske inte min favorit, men gör det lite som en rolig grej tillsammans med en kompis (om det nu verkligen kan vara en "kul grej" att gå upp mitt i natten?) Hur som helst har jag satt ihop ett pass som förhoppningsvis väcker en till liv då klockan är på tok för tidigt. Blir super set och tanken är en ganska hög puls, vissa övningar är valbara då vi inte riktigt kan köra samma saker. Jag inte kan köra bröst pga. axeln och min kompis körde rygg idag och inte vill köra det igen mindre än ett dygn senare.

Rodd 10 min
Lårcurl + Bicepscurl m stång
10 burpies
Chins eller bänk + Vadpress
10 burpies
Stående rodd eller axelpress + Baby dragon fly
10 burpies
Russian twist + Diagonal planka


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick det med morgonträningen? Kom du iväg? bra att ha med en kompis till sånt för då måste man ju gå... annars kan sängen lätt locka en stund till.

2013-02-19 @ 19:12:38
URL: http://inshape.blogg.se
Postat av: emma s

Ja, jag kom iväg, men det var inte lätt x) och utan kompis hade jag definitivt stannat hemma i sängen och sovigt vidare. (a)

2013-02-19 @ 21:29:15
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0