(nya) SATS Kista

Idag var min sista dag på SATS för den här gången, kortet slutar gälla idag. Passade på att spana in nya anläggningen i Kista. Himla snyggt och bra planerat mycket "multimaskiner", dvs många som man kunde göra olika saker i t.ex. fans ställningar där man kan köra chins på fem ställen/maskiner, massor med omställningsbara cabelmaskiner, sjukt bra om man är många på på gymmet som vill köra samma sak (vilket märkligt nog händer ganska ofta). De vanliga maskinerna fick mindre yta till för mån för TRX-ö, kettlebels med mera. Det bästa var ändå att nya Kistaanläggningen har öppet till 21 på helger! Nu låter jag kanske som jag ändrat mig angående att avsluta mitt medlemskap, men nä. Jag är nöjd så länge jag få en skivstång och bra öppet tider. Men vem vet kanske blir ett nytt satskort i framtiden någon gång.
 
Imorgon blir det träning på fitness24seven med jobbarkompisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0